news-image

Tirdzniecības centrā “Spice” atvērts veikals “GANT”

Vairākums jeb 69% Latvijas iedzīvotāju būtu gatavi maksāt vairāk par apģērbu, kas apvieno komfortu, kvalitāti un stilu, noskaidrots modes un dzīvesstila tirdzniecības centra Spice” pasūtītajā iedzīvotāju aptaujā.*


Saskaņā ar aptaujas datiem 35% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju noteikti būtu gatavi maksāt vairāk par apģērbu, kas apvieno kvalitāti, komfortu un stilu, un teju tikpat daudz respondentu – 34% ir gatavi maksāt vairāk, ja iepriekš minētās apģērba īpašības apvieno viņiem tīkams zīmols. Interesanti, ka procentuāli šādas atbildes sniedzis teju vienlīdz liels sieviešu (70%) un vīriešu (68%) skaits, tādējādi apliecinot, ka kvalitāte, komforts un stils ir būtisks abiem dzimumiem.  

Priekšroku apģērba pieejamībai, nevis komfortam un kvalitātei dod 27% aptaujāto, bet 4% minējuši citas atbildes, norādot, ka pirkumus plāno atlaižu laikā, iegādājas lietotu apģērbu, ir gatavi maksāt vairāk tikai tad, ja apģērbs ļoti patīk vai nav par šo jautājumu domājuši.

Analizējot datu sadalījumu pa reģioniem, redzams, ka visbiežāk par apģērbu, kas apvieno kvalitāti, komfortu un stilu vairāk maksāt gatavi Rīgas un Pierīgas iedzīvotāji (40%), visretāk – vidzemnieki (22 %).

“Cilvēku vērtības un izpratne par apģērbu, tā kvalitātes un ilgtspējas nozīmi, mainās. Gatavība ieguldīt apģērbā, kas kalpo ilgāk, vēsta par iedzīvotāju vēlmi veikt apzinātus un atbildīgākus pirkumus, dodot priekšroku kvalitātei, nevis kvantitātei,” komentējot aptaujas rezultātus saka “Spice” un “Spice Home” mārketinga vadītāja Svetlana Dāboliņa.

Papildinot ilgtspējīgo zīmolu klāstu, “Spicē” atvērts veikals “GANT”. Tas ir pirmais šī zīmola veikals Latvijā, kur var iegādāties arī "GANT kids" un "GANT home" kolekciju. “GANT” lepojas ar senu un bagātu vēsturi, kas apvieno ASV un Eiropas tradīcijas, piedāvājot augstas kvalitātes apģērbu un aksesuārus sievietēm, vīriešiem un bērniem. Plašais apģērbu klāsts ļauj veidot pilnīgu, elegantu un mūsdienīgu tēlu, kas atspoguļo ikviena valkātāja personīgo stilu. 

“GANT” mantojums, kas datējams ar 1949. gadu, pieredze un pārlaicīgā elegance, ko papildina mūsdienīgi dizaina risinājumi, izceļ šo zīmolu modes pasaulē. Līdz pagājušā gadsimta 60. gadu beigām “GANT” ražoja tikai kreklus, iegūstot izcilu reputāciju, kas balstīta meistarībā un inovācijās. Starp citu, tieši “GANT” radīja kreklus ar pogājamu apkakli.

Laika gaitā, paplašinoties piedāvājumam, “GANT” ir nostiprinājis savu kvalitātes zīmi un kļuvis par sinonīmu stilam, ko novērtē daudzviet pasaulē. Zīmola kolekcijas raksturo klasiski silueti un tīras līnijas, kas iemieso piezemētu izsmalcinātību. Īpaša uzmanība tiek piešķirta kvalitātei gan materiālu izvēlē, gan izpildījumā, tādējādi nodrošinot, ka “GANT” izstrādājumi ir ne tikai stilīgi, bet arī izturīgi un ilgmūžīgi.

“GANT” ir apņēmies ievērot ilgtspējību visos uzņēmējdarbības posmos, sākot no videi draudzīgu materiālu iegādes līdz atbildīgas ražošanas prakses ieviešanai. Šī apņemšanās nodrošināt ilgtspējību sasaucas ar apzinīgu patērētāju dzīvesstilu.

GANT (spice.lv)

*Iedzīvotāju aptauju pēc modes un dzīvesstila tirdzniecības centra “Spice” pasūtījuma veica pētījumu kompānija “Norstat”, aptaujājot vairāk nekā 1000 iedzīvotāju visā Latvijā šā gada aprīlī.