Open menu
Bezmaksas

MODES
KONFERENCE

11.06.2020.

Sākums

15:00

Pirmā izglītojošā un iedvesmojošā digitālā modes konference Baltijā “FashiON by Spice”.

Pasaules un Latvijas mode pēc krīzes – kāda tā ir? Iepirkšanās internetā – vai modes nākotne? Kāda ir krīzes ietekme uz modes procesiem? Kā starptautiskie un vietējie zīmoli plāno pielāgoties krīzes sekām? Uz šiem un citiem jautājumiem atbildēs Latvijas un ārzemju modes industrijas personības, eksperti, zīmolu pārstāvji un dizaineri. Konferencē tiks apspriests, kas šobrīd notiek modes pasaulē un kādas sekas Covid-19 krīze atstās uz nozari nākotnē.

Programma

I Daļa
MODE UN
BIZNESS
Kāda būs krīzes ietekme uz supply chain? Iepirkšanās internetā – modes nākotne? E-komercijas attīstības ietekme uz modes industriju.
Inta Priedola, Kantar TNS Zīmolu vadības stratēģiju eksperte "Aktuālās tendences patērētāju noskaņojumā. Kā COVID-19 ārkārtas situācija ir ietekmējusi iedzīvotāju noskaņojumu, attieksmi pret iepirkšanos un zīmoliem"
Viesturs Celmiņš, pilsētplānotājs "Mijiedarbība starp vidi, dizainu un ilgtspējīgu patēriņu"
Laure Guilbault, Parīzes Vogue Business korespondente "Modes industrijas nākotne"
Līga Zemture, L'Officiel Baltics žurnāla un digitālās platformas galvenā redaktore "Kāda būs modes industrijas nākotne pēc Covid19?"
Inita Saulīte-Zandere, vēsturniece, žurnāliste "Krīzes un mode Latvijā starpkaru periodā"
Jeļena Strahova, Baltijas modes federācijas prezidente, Riga Fashion Week galvenā producente "Riga Fashion Week. Jaunie apstākļi"
Jevgenijs Kozlovs, Pārdošanas un lokālā tirgus vadītājs, Baltika Latvija "Mazumtirdzniecības digitalizācija"
II Daļa
MODE UN
DIZAINS
Krīzes ietekme uz modes procesiem. Krīzes ietekme uz mazajiem un lielajiem zīmoliem. Kā vietējos zīmolus ietekmē krīze šobrīd. Kā vietējie zīmoli plāno pielāgoties krīzes sekām. Latvijas mode un digitālā iepirkšanās.
Filips Mihailovičs, Zīmolu arhitekts, Profesors, Stratēģiskais zīmola konsultants
Rolands Pēterkops, Modes mākslinieks, modes dizaineru apvienības MAREUNROL'S dibinātājs un dizainers
Alise Trautmane-Uzuner, DREEMS NYC līdzdibinātāja
Elīna Dobele, Apavu dizainere
Marie-Helene Jager & Triin Kaiv, Baltika Group dizaineri
Ginta Lapiņa, Modele
Fashion by Spice

Runātāji

Inta Priedola
Inta
Priedola
Kantar TNS Zīmolu vadības stratēģiju eksperte
Vārds UZVĀRDS
Viesturs
Celmiņš
pilsētplānotājs
Laure Guilbault
Laure
Guilbault
Parīzes Vogue Business korespondente
Liga Zemture
Liga
Zemture
L'Officiel Baltics žurnāla un digitālās platformas galvenā redaktore
Inita Saulīte-Zandere
Inita
Saulīte-Zandere
vēsturniece, žurnāliste
Jeļena Strahova
Jeļena
Strahova
Baltijas modes federācijas prezidente
Jevgenijs Kozlovs
Jevgenijs
Kozlovs
Pārdošanas un lokālā tirgus vadītājs, Baltika Latvija
Filips Mihailovičs
Filips
Mihailovičs
Zīmolu arhitekts, Profesors, Stratēģiskais zīmola konsultants
Rolands Pēterkops
Rolands
Pēterkops
Modes mākslinieks, modes dizaineru apvienības MAREUNROL'S dibinātājs un dizainers
Alise Trautmane-Uzuner
Alise
Trautmane-
Uzuner
DREEMS NYC līdzdibinātāja
Elīna Dobele
Elīna
Dobele
apavu dizainere Elīna Dobele Boutique
Marie-Helene Jager & Triin Kaiv
Marie-Helene
Jager &
Triin Kaiv
Baltika Group dizaineri
Ginta Lapiņa
Ginta
Lapiņa
Modele
totop
closebtn
MODES
KONFERENCE mobile logo