T/c Spice ienāk jaunas vēsmas – atvērts jaunākais Massimo Dutti koncepts Baltijā

30.05.2019

T/c Spice klientiem durvis vēris atjaunotais Massimo Dutti veikals, kas pēc renovācijas kļuvis plašāks. Tas veidots pēc Massimo Dutti jaunākā koncepta MUNICH18. Tāpat no gada sākuma ir atvērušies 23 veikali  jaunos konceptos, to skaitā t/c Spice apmeklētājiem piedāvā 7 pavisam jaunus veikalus. 

T/c Spice seko līdzi savu klientu pieprasījumam, kā arī jaunākajām tirgus tendencēm, piedāvājot Latvijas iedzīvotājiem un galvaspilsētas viesiem pēc iespējas plašāku un aktuālāku piedāvājumu. Tādā veidā ikviens tirdzniecības centrā var atrast to, kas interesē visvairāk – sākot ar unikāliem un beidzot ar ikdienā iecienītiem zīmoliem.

Kadrija Pudova, t/c “Spice” direktore: “Iemesli kādēļ klients izvēlas mūsu tirdzniecības centru ir tā ērtums, iepirkšanās pieredze un zīmolu daudzveidīgums. Jaunie veikalu koncepti ir moderni un gaiši, kas uzlabo arī kopējo centra atmosfēru . Tāpat nomnieki pievērš uzmanību, lai savos veikalos radītu atšķirīgu iepirkšanās pieredzi, īpaši domājot par veikala preču sortimentu un iekārtojumu. Mums ir svarīgi, lai klients justos patīkami un ērti. Pēc vērienīgajām izmaiņām šī gada sākumā esam uzlabojuši veikalu segmentāciju, kā piemēram, apavu multizīmolu un bērnu preču veikali ir koncentrēti vienuviet - 2.stāvā. Tas palīdz klientiem labāk orientēties un iepazīties ar visu piedāvājumu. Drīzumā arī plānojam izmaiņas Spice interjerā, jauno interjera projektu izstrādājam kopā ar britu arhitektiem “Benoy”, lai saviem apmeklētājiem piedāvātu vēl patīkamākus iepirkšanās mirkļus.

Aija Matvejeva, “Apranga Group Latvia” direktore:Massimo Dutti jaunā koncepta galvenais uzdevums – radīt mūsu klientiem mājīgu atmosfēru, veidojot veikalu līdzīgu dzīvoklim. Tajā atradīsiet vairākas atsevišķi nodalītas zonas, kur izvietoti atpūtas krēsli, lai cilvēki varētu atpūsties un mierīgi baudīt iepirkšanos. Lai īstenotu mūsu ieceri veikals bija jāpaplašina, un tagad tas ir par 250 m plašāks, sasniedzot 666 m2. Tas mums dod iespēju veikalā izvietot vairāk kolekciju nekā bija līdz šim. Jau tagad esam novērojuši, ka Latvijas iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, un cilvēki biežāk iegādājas dārgākus apģērbus, kā arī iepērkas vairāk. Mums t/c Spice ir arī daudz lojālo klientu, kuri Massimo Dutti iegriežas pat biežāk nekā reizi nedēļā. Tālab veikala palielināšana ļauj mums paplašināt savu piedāvājumu.”

Šogad t/c Spice ir atvērti jauni veikali kā kafijas bārs Caffeine, apģērbu veikals Moskito, apakšveļas veikals Calzedonia, kā arī bērnu rotaļlietu veikals Toy’s Planet un bērnu apģērbu veikals Kids Boutique, kur vecāki saviem bērniem varēs iegādāties tādu zīmolu kā Liu•Jo, MSGM, Bikkembergs, Moncler, Armani un Miss Blumarine apģērbus.

Savukārt, veikalu konceptu un atrašanās vietu mainījuši tādi apavu veikali kā Danija, Hogl, Euroskor, Linda; apģērbu veikali Denim Dream, Pierre Cardin, Iblues, Monton, U.S. Polo ASSN.; sieviešu veļas veikals Lauma; veikals jaunajām māmiņām Mothercare; un rotaļlietu veikals XS Rotaļlietas un Elkor Kids.