news-image

Tirdzniecības centrs “Spice” paplašina tā tehnoloģisko segmentu

Novembra izskaņā tirdzniecības centru “Spice” un “Spice Home” nomnieku klāstam pievienojušies trīs tehnoloģiju giganti – “Euronics”, “TET” un “Samsung” – atklājot zīmolu jaunākā koncepta veikalus.  

17. novembrī jaunākā koncepta veikalu tirdzniecības centrā “Spice Home” atvēra viena no Eiropā vadošajām elektrotehnikas veikalu grupām “Euronics”. Jaunākā koncepta veikala izveidē uzņēmums investējis divus miljonus eiro un jauno telpu kopējā platība ir 2600 kvadrātmetri. Veikala sortimentā ir vairāk nekā 6000 preču, tajā skaitā lielā un mazā sadzīves tehnika, dažāda veida IT rīki, viedierīces un virtuves tehnika, kā arī daudzas citas. Tāpat šajā veikalā apmeklētājiem būs iespēja arī iegādāties preces, kuras iepriekš bijušas pieejamas tikai internetveikalā, piemēram, mūzikas instrumenti un ierīces, ko ikdienā izmanto satura veidotāji. Šis ir pirmais zīmola veikals, kurā uzstādītas elektroniskās cenu zīmes, tādējādi pircējs var būt pārliecināts par preces cenas precizitāti, kas savukārt būtiski atvieglos darbinieku ikdienu.  Veikals ir iekārtots to maksimāli pietuvinot mājas videi, turklāt tās iespējams arī izmēģināt.

“Esam patiesi gandarīti par “Euronics”, “TET” un “Samsung” pievienošanos tirdzniecības centru “Spice” un ”Spice Home” nomnieku klāstam. Šis ir ļoti nopietns solis tirdzniecības centra tehnoloģiskā segmenta attīstībā, turklāt visi jaunatvērtie veikali ir iekārtoti pēc zīmola jaunākā koncepta, kļūstot par unikālu galamērķi mūsu apmeklētājiem un garantējot vislabāko iepirkšanās pieredzi,” informē tirdzniecības centru “Spice” un “Spice Home” vadītāja Iveta Priedīte. 

“Spice Home” 17. novembrī atklāšanas svētkus svinēja vēl viens tehnoloģiju milzis – “TET” – atklājot zīmola pirmo sadzīves tehnikas veikalu. Veikala sortimentu veido plašs preču klāsts, tajā apmeklētājiem ir iespēja iegādāties sev piemērotāko sadzīves tehniku, kā veļas mašīnas, ledusskapjus, trauku mazgājamās mašīnas, kas iepriekš bija pieejamas vien zīmola internetveikalā, jaunākos televizoru modeļus, kā arī pieprasītākos mobilos telefonus un citas digitālās ierīces. Tāpat jaunajā tirdzniecības vietā iespējams iegādāties jaunāko virtuves tehniku, skaistumkopšanas elektroniku un visā mājsaimniecībā izmantojamu elektrotehniku.  Turklāt veikalā ir izveidota arī Samsung Device eXperience zona, kurā iespējams izmēģināt, kā viena zīmola ierīces savā starpā iespējams savienot vienotā tīklā, tā atvieglojot savu ikdienu.

Savukārt 23. novembrī ar grandiozu atklāšanas pasākuma programmu tirdzniecības centrā “Spice” durvis vēris Baltijā lielākais Samsung veikals. Jaunā veikala sortimentā pieejamas dažādākas zīmola elektronikas preces – gan mobilās ierīces, gan sadzīves tehnika un televizori. Līdzīgi kā “Euronics” veikalā arī jaunākajā “Samsung” koncepta veikalā zīmola ierīces iekārtotas apstākļos, kas simulē mājokli, tādējādi tās iespējams rūpīgi aplūkot. Apmeklētājiem arīdzan tiks dota iespēja izmēģināt, kā savā starpā savienot zīmola tehnoloģijas, tā atklājot apmeklētājiem to patieso ērtumu un savstarpējo funkcionalitāti.