news-image

Pēc rekonstrukcijas durvis tirdzniecības centrā “Spice” vēris skaistumkopšanas zīmola “The Body Shop” jaunais konceptveikals

Tirdzniecības centrā “Spice” durvis vēris Baltijā pirmais “The Body Shop” uz ilgtspējību vērstais veikals. Veikala telpas iekārtotas tā, lai klientiem būtu ērti izpētīt piedāvātos produktus, savukārt apkalpojošais personāls atbildēs uz jautājumiem un iedvesmos pārmaiņām. 

Veidojot veikala dizainu, zīmols īpašu uzmanību vērsa ekoloģiskās pēdas nospieduma samazināšanai. Proti, jaunajās telpās interjers veidots izmantojot ilgtspējīgus materiālus – atkārtoti izmantotu koku, virsmas, kas veidotas no 100% pārstrādei nodotas plastmasas, kā arī atkārtoti izmantotas plastmasas uzglabāšanas kastes.

Jaunā “The Body Shop” veikala centrā ir ierīkota izlietnes zona, lai klientiem būtu iespēja izmēģināt pēc iespējas vairāk zīmola piedāvātos produktus, piemēram, izslavētos sviestkrēmus. 


Tāpat rekonstruētajās telpās ierīkota uzpildes stacija, kurās iespējams uzpildīt klientu iemīļotās dušas želejas un šampūnus atkārtoti uzpildāmās 300ml alumīnija pudelītēs.


“The Body Shop” ir pasaulē pirmais ētiskais un dabas iedvesmotais skaistuma zīmols. Zīmola piedāvātie sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļi un make-up produkti ir dabas iedvesmoti un radīti ētiskas un ilgtspējīgas uzņēmējdarbības ceļā. Labākās sastāvdaļas tiek iegādātas no mazām lauku saimniecībām, vienlaikus rūpējoties par dabas daudzveidības saglabāšanu. Pateicoties “The Body Shop” dibinātājas Anitas Rodikas degsmei, uzņēmums ar savām vides un sociālajām kampaņām jau kopš tā dibināšanas 1976. gadā ir bijis pazīstams kā aktīvismā balstīts zīmols, turklāt tā produkcija netiek testēta uz dzīvniekiem.

Jauno "Body Shop" konceptveikalu meklē tirdzniecības centra “Spice” 1. stāvā.